Τράπεζα Πειραιώς : Χρεώσεις ανάλογα με την φάτσα σου

Προσοχή στις χρεώσεις στην τράπεζα Πειραιώς. Ένα απίστευτο σκηνικό μας έκανε να αναρωτηθούμε αν η τράπεζα έχει face control στις χρεώσεις της και αν οι τραπεζικοί υπάλληλοί της παίρνουν ποσοστά επί των προμηθειών ή αρκούνται σε ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη.

Αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για ένα ιδιωτικό οργανισμό με καθαρό σκοπό το κέρδος αλλά με όπλο τα δικαιώματα που έχει λάβει από το κράτος χρεώνει κατά το δοκούν και ίσως να κινείται στα όρια της παρανομίας. Αλλά ας εξηγηθούμε:

Ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει να πληρώνει τους υπαλλήλους της μέσω της τράπεζας Πειραιώς. Τους ανακοινώνει ότι θα πρέπει όλοι οι υπάλληλοι να βγάλουν, αν δεν έχουν ήδη, ένα τραπεζικό λογαριασμό μισθοδοσίας στην εν λόγω τράπεζα.

Το τραπεζικό προϊόν που πρέπει να αποκτήσουν είναι κοινό για όλους τους υπαλλήλους. Ένα λογαριασμό μισθοδοσίας με μία cash κάρτα και ένα web banking κωδικό. Τέσσερις υπάλληλοι της εταιρείας πήγαν σε τέσσερα διαφορετικά υποκαταστήματα της τράπεζας Πειραιώς και ζήτησαν το ίδιο λογαριασμό. Αποτέλεσμα: Είχαν τέσσερις διαφορετικές χρεώσεις!.

Πάμε να δούμε.

Πελάτης Νο1 πήγε στο υποκατάστημα Κερατσινίου στην Αθήνα. Τον χρέωσαν 10,00 ευρώ για την προμήθεια της cash κάρτας και 13,00 ευρώ για την προμήθεια του web banking. Προσπάθησαν ανεπιτυχώς να το χρεώσουν και με 30,00 ευρώ για την ασφάλεια της cash κάρτας (αν στην κλέψουν και πάρουν χρήματα μπορείς να τα διεκδικήσεις πίσω μέσω της ασφάλειας), αλλά αρνήθηκε και το αποδέχτηκαν.

Πελάτης Νο2 στο υποκατάστημα Κορυδαλλού στην Αθήνα. Τον χρέωσαν 30,00 ευρώ για την ασφάλεια της κάρτας λέγοντας του ότι είναι υποχρεωτικό, δεν τον χρέωσαν για την cash κάρτα και το web banking (του τα έδωσαν δωρεάν) και προσπάθησαν να του “πουλήσουν” για 20,00 ευρώ ασφάλεια ζωής που την αρνήθηκε και το αποδέχτηκαν.

Πελάτης Νο3 στο υποκατάστημα Γλυφάδας στην Αθήνα. Τον χρέωσαν 10 ευρώ για την προμήθεια της cash κάρτας, του έδωσαν δωρεάν το web banking και προσπάθησαν ανεπιτυχώς να του πασάρουν την ασφάλεια της cash κάρτας για 30,00 ευρώ.

Πελάτης Νο4 στο υποκατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Του έδωσαν δωρεάν τα πάντα (cash κάρτα, web banking), δεν απαίτησαν ασφάλεια κάρτας ή ζωής ή οτιδήποτε άλλο και δεν απαίτησαν να καταθέσει κάποιο χρηματικό πόσο με το άνοιγμα του λογαριασμού. Όχι δεν ήταν μαλθακοί εκεί στο κέντρο. Ο πελάτης ήταν ζόρικος….

Ζητούσε επιμόνως να δει και να διαβάσει όλα τα έγγραφα πριν τα υπογράψει που κατά την συνήθη τακτική των υπαλλήλων της τράπεζας του παρουσίαζαν την τελευταία σελίδα από ένα πακέτο τριών σελίδων προτρέποντάς τον να βάλει υπογραφή.

Του δηλώσαν ότι συμπλήρωσαν “από μόνοι τους” ότι συναινεί με τον GDPR προτρέποντας τον αν διαφωνεί να το αλλάξει μετά στο web banking. Πεισματικά ο πελάτης ζήτησε να το αλλάξουν άμεσα, πριν υπογράψει.

Ρωτούσε σε κάθε έγγραφο που είχε αμφιβολίες αν υπάρχει κάποια χρέωση πριν το υπογράψει. Να υποθέσουμε ότι με όλα αυτά δεν τόλμησαν να του πουλήσουν τίποτα ….

Πωλητές ή τραπεζικοί υπάλληλοι;

Και κάτι άλλο που μας έκανε εντύπωση είναι ότι δύο στους τέσσερις πελάτες άκουσαν από διαφορετικούς υπαλλήλους της τράπεζας Πειραιώς ακριβώς την ίδια ερώτηση με το ίδιο φιλικό και ευχάριστο τρόπο:

“Μένετε στην τάδε περιοχή κύριε τάδε και πάτε για εργασία στην δείνα περιοχή; Μακριά δεν είναι;”

Γνωρίζοντας τα κόλπα ενός καλού πωλητή υποθέτουμε ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι πιθανά έχουν περάσει σεμινάρια πωλήσεων για το πως θα σπάσουν τις άμυνες του πελάτη.

Δώστε λοιπόν την δέουσα προσοχή στις συναλλαγές με την συγκεκριμένη τράπεζα.

πηγή: https://iguru.gr/trapeza-peiraios-chreoseis-analoga-tin-fatsa-sou/